Повернення товару... Що для цього потрібне...
Кожен знає про можливість повернення придбаного товару до магазину, але мало хто користується цим правом.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» https://bit.ly/2Y38GgG , споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Повернути товар у магазин, або обміняти його на інший аналогічний, можна протягом 14 днів з дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.
Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:
- товару немає в переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню; (Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджено Додатком №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 https://bit.ly/3kDjPg3);
- товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували;
- минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
- є касовий або товарний чек.
Продавці, зазвичай, знайомі з Вашим правом на обмін і повернення товару належної якості. Це право передбачено статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
А тепер на практичній ситуації розповімо Вам, як діяти.
Наприклад, в магазині було придбано осіннє пальто, яке не підійшло Вам за розміром, для його повернення необхідно:
- зберегти товарний вигляд споживчі властивості, пломби, ярлики;
- зберегти (знайти, відновити) розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- протягом 14 днів звернутись до продавця із заявою про обмін товару належної якості, в якій зазначити причини з яких товар не може бути використаний за призначенням.
Рекомендуємо в заяві про обмін товару, зазначати, що товар, який Ви повертаєте належної якості, однак не задовільнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, тому Ви просите замінити товар на інший.
Важливо звернути увагу, що повернення сплачених коштів, відбувається лише якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, в інших випадках продавець має право замінити товар.
Легких та приємних покупок!
Нагадаємо, що для отримання правових консультацій Ви можете звернутися до відділу «Тлумацьке бюро правової допомоги» що знаходиться за адресою: м. Тлумач, пл. Данила Галицького, 17, тел. (03479) 2-11-03, (066) 777-99-42.
Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).
#ПравоваДопомога #БПД #LegalAid