Олешанська територіальна громада
офіційний сайт
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА! Змінено графік роботи Головного управління ДПС в Івано-Франківській області та Центрів обслуговування платників

Дата: 01.07.2020 11:52
Кількість переглядів: 517

На період дії постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» Головне управління ДПС в Івано-Франківській області працює за наступним графіком:

з понеділка по четвер: з 08.00 год. до 17.00 год.;

п’ятниця: з 08.00 год. до 15.45 год.;

обідня перерва з з 12.00 год. до 12.45 год.

Звертаємо увагу, що надання адміністративних послуг у Центрах обслуговування платників (ЦОП) здійснюється за таким графіком (з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні 2 години на 10-15 хв.):

з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п'ятницю - до 15 год. 45 хвилин),

обідня перерва - з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хвилин.

Для зменшення скупчення відвідувачів рекомендуємо платникам податків здійснювати візит до Центрів обслуговування платників за попереднім записом на конкретну годину прийому. Перелік телефонів Центрів, за якими здійснюється попередній запис розміщено за посиланням https://if.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/

До Центрів платники мають право заходити тільки у захисній масці, гумових рукавичках та після дезінфекції рук. Дезінфікуючі засоби для працівників та відвідувачів розміщені в кожному Центрі. Громадяни, які мають ознаки інфекційних захворювань та без масок у приміщення Центрів допускатися не будуть.

Також передбачено обмеження кількості одночасного перебування людей в залах обслуговування Центрів (на одного працівника Центру – один відвідувач) та дотримання відстані між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень не менше ніж 1,5 метри.

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, електронну пошту, режим листування в Електронному кабінеті та поштою.

Нагадаємо, що за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь