Олешанська територіальна громада
офіційний сайт
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Розширено функції Електронного кабінету платника

Дата: 05.06.2020 13:01
Кількість переглядів: 361

   Головне управління ДПС в Івано-Франківській області повідомляє, що Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» удосконалено та розширено можливості Електронного кабінету платника.

     Зокрема абзаци перший і другий п. 421.2 ст. 42 Податкового кодексу України викладено у новій редакції, відповідно до якого Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на податкові органи, шляхом:

    - перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненням податкового контролю, у тому числі дані оперативного обліку податків, зборів, єдиного внеску (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного адміністрування податку на додану вартість, дані системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, а також одержання такої інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання;

     -  отримання платниками податків копій наказів та повідомлень про проведення перевірок, актів (довідок) перевірок, відповідних запитів, заперечень до результатів перевірок, пояснень платника;

     -  подання звернення на отримання індивідуальної податкової консультації в електронній формі.

       Крім того, платник податків шляхом надсилання через Електронний кабінет повідомлення з документальним підтвердженням фактів, викладених у ньому, має можливість виправити неточну, неповну чи застарілу інформацію про себе.

      Після встановлення достовірності та або верифікації даних податковий орган зобов’язаний протягом двох робочих днів з моменту отримання повідомлення внести відповідні виправлення до інформаційної бази даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Контролюючий орган звільняється від такого обов'язку у випадках, якщо платником податків не було надано підтвердження фактів, викладених у повідомленні.

       Вищезазначені норми закону набрали чинності 23.05.2020 року.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь