A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Олешанська об'єднана територіальна громада
офіційний сайт

Заяви для отримання адміністративних послуг можна подати за допомогою Електронного кабінету платника

Дата: 04.05.2020 13:25
Кількість переглядів: 110

У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій, в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області звертають увагу платників податків та громадян на можливість подання заяв для отримання адміністративних послуг засобами електронного зв’язку, а саме через Електронний кабінет.

 

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків; 

- відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Також за допомогою Електронного кабінету платники мають змогу отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь