«Чорна п’ятниця» дісталась України. Реклама про знижки
Звичай влаштовувати Чорну п'ятницю з'явився в 1966 році у США. Згодом багато країн перейняли традицію американців.
З недавнього часу традиція влаштовувати Чорну п'ятницю перекочувала і до України. Але, якщо в США Чорна п'ятниця дійсно є моментом, коли можна купити безліч потрібних речей із суттєвою знижкою, то в Україні, на жаль, це поки не так.
Вже безліч реклам розповсюджується про неймовірні знижки на Чорну п'ятницю. То, як у день знижок не витратити у магазинах забагато й не купити щось зайве?
Перш за все, потрібно запланувати покупку і починати моніторити ціни заздалегідь. При цьому, слід пам’ятати, що несумлінні продавці навмисно завищують ціни на передодні Чорної п’ятниці, щоб потім продати товар зі знижкою.
Особливо будьте пильними при купівлі товару через мережу Інтернет. Незалежно від днів акцій і розпродажів раціонально оцінюйте вартість товару. Якщо на дорогий товар стоїть дуже велика знижка, перевірте спочатку продавця. Вивчайте їхній рейтинг та відгуки. Крім того, обирайте доставку кур'єром з оплатою готівкою, або – в поштове відділення з післяплатою.
Також, звертаємо увагу суб’єктів господарювання на вимоги чинного законодавства України при розповсюдженні реклами про знижки на товари, розпродажі чи акції.
Відповідно до Закону України «Про рекламу» такий вид рекламної інформації повинен відповідати певним вимогам, а саме:
- реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;
- реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів, призів заходів рекламного характеру тощо повинна містити інформацію про строки та місце проведення цих заходів та вказувати інформаційне джерело, з якого можна дізнатися про умови та місце проведення цих заходів.
Відповідальність за недотримання встановлених законодавством вимог щодо змісту реклами, передбачена ст.27 Закону України «Про рекламу».