Олешанська територіальна громада
офіційний сайт
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Технічне обслуговування і ремонт колісних транспортних засобів: права споживачів

Дата: 28.08.2019 15:13
Кількість переглядів: 487

З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду.  Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час  проведення технічного обслуговування автомобіля ?....

Фото без опису

Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюється Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що  затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.  

Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.

Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема:

  • право на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг)       інформацію про послуги та виконавця;

  • право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця;

  • право на перевірку повноти та вартості наданої послуги;

  • право надавати виконавцю власні складові частини (системи) КТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг;

  • право заявляти про вартість свого майна, яке він передає на відповідальне зберігання;

  • право на відшкодування  у  повному  обсязі  збитків,  завданих його  майну, та шкоди, завданої його здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг;

  • право вимагати повернення не використаних та замінених під час виконання ремонту і технічного обслуговування складових частин і матеріалів, наданих виконавцю;

  • право на пільгове обслуговування у визначених законодавством випадках;

  • право відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором;

  • право на обмін встановлених на КТЗ виконавцем запасних частин відповідно до законодавства;

  • право вирішувати спірні питання з виконавцем відповідно до умов договору або оскаржувати їх відповідно до чинного законодавства;

інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.

Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем  та труднощів.

У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою:  Тисменицький район  с. Підлужжя вул. Шевченка, 1,   тел. (0342) 55-96-17.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь